петак, 5. август 2016.

June & July Review;Vlog-Austria diares 2016.+Germany & Switzerland


-Avgust je tu,ne mogu da verujem kako je ova godina proletela,neću se čuditi ako se sutra probudim i ako mi budu vikali 'Srećna Nova godina'.Pa lap-top mi je još pokvaren,baterija otišla,ali ću pisati postove.Za ova dva meseca otkako sam ovde,sa tetkom smo išli na nekoliko mesta i sjajno smo se proveli.Ipak bolje je to nego sedeti čitav dan u stanu ležeći,zar ne? S obzirom da nisam ništa pisala što se tiče tih mini 'putovanja' sve vlogove ću staviti ovde u ovom postu.Oduvek sam htela da vodim dnevnik,da sačuvam sve uspomene,da slikam što više slika kako bi mi sve to ostalo u sećanju i veoma sam sentimentalna osoba što se tiče čuvanja starih stvari i slično.Pisanje dnevnika bih uvek započela,ali to bi trajalo negde oko tri dana i posle ne bih imala volje za tim.

-Cilj mi je oduvek bio da proputujem svet,a u tome će mi moje preseljenje u Austriju biti od veoma velike pomoći.Preselila sam se u zapadnom delu Austrije što znači da se nalazim blizu Nemačke i Švajcarske i imala sam priliku da idem tamo da obiđem neka mesta. (Nisam stavila potpis na slikama,ali znate da su moje)


29. jun 2016. - Luzern,Švajcarska

-Luzern je grad za koji se smatra da je najlepši grad u celoj Švajcarskoj.Uglavnom,ima dosta turizma zbog Lucernskog jezera.Grad je sam po sebi veoma lep,ali mislim da mi se ne bi svidelo da tamo živim,jer je svakodnevno velika gužva,uključujući i automobile i pešake.


-Švajcarska,kao Švajcarska je baš skupa država u smislu da je jednostavno tamo sve skuplje nego u ostalim državama.Kao naprimer,sladoled.Dok smo se šetali ulicama Luzerna,hteli smo da kupimo sladoled i znali smo da je tamo sve skuplje i najjeftiniji sladoled koji smo našli je,za jednu kuglu koštao 3.50€,a o ostalim stvarima ne smem da pričam.


-Više smo se šetali kod jezera nego u gradu.Na svakom mogućem ćošku je bilo dosta ljudi,iz svih zemalja sveta,u Švajcarskoj se mogu naći sve nacije i narodi.Od Kineza,Japanaca,Korejanaca do Turaka.Takođe,gde god da se okrenete,možete čuti raznovrsne jezike.
-Pre nego što sam posetila Luzern,otvorila sam i vikipediju da malo istražim i ono što je zaista zapanjujuće je to što tamo piše da se 84% priča nemački,a prate ga i italijanski i.....Srpskohrvatski! Eh,sad ne znam koliko je to tačno,ali ipak Vikipedija ne laže. ☺


-Ova drvena konstrukcija što ste mogli primetiti na slikama,jeste i nastariji most u čitavoj Evropi po imenu Kapellbrücke iliti Kapela most,što je simbol Luzerna i glavna turistička atrakcija u čitavom gradu.Ovaj toranj je Kapela sv. Petra pa je po tome i most nazvan.Inače u 1993. godini je nastao veliki poraž koji je uspeo da uništi dve trećine ovog mosta i kasnije se to ponovo sredilo.


-Tog dana,što se vremena tiče,bilo je veoma iznenađujuće.Padala je sitna kiša,zatim je prestala i bilo je pakleno toplo.Kasnije je opet kiša počela da pljušti i onda se opet smirila.Veoma uvrnuto,znam. 



-A ovako sve to izgleda iz perspektive na samom mostu. ☺ za više detalja,pogledajte na internetu,a ako ste vi bili pišite mi i vaše utiske i doživljaje. ☺ Iiiiii u ponedeljak idem opet u Luzern,da posetim tatu,on tamo radi i taman ću još islkati slika.




20.jul 2016. - Rođendan sestre,Nemačka Afenberg

-Tetka je za rođendan moje mlađe sestre Eme odlučila da nas odvede kod majmuna.Sad se pitate sigurno šta pišem,ali istina je haha.To je ustvari jedno mesto u Nemačkoj,nisam sigurna kako se zove grad,ali tamo ima kao pušteni majmuni u divljinu i ljudi uzmu kokice i mogu da ih hrane.

Sestra na slici btw. ☺ 
       -Majmuni su inače bili baš divlji,da pa šta sam mogla da očekujem? ☺ Napravili smo dva kruga,tačnije dva puta smo prolazili pored majmuna.Baš zanimljivo,znam. Uzgred,bile su neke ograde koje su razdvajale stazu gde ljudi šetaju i teritoriju majmuna.Sistem života majmuna je inače baš zanimljiv,svako ima svoju teritoriju i svako brani svoje mladunče tako da kad bi se neko približio jednoj porodici majmuna sa mladunčetom,odmah bi majmuni napali čoveka.





31.jul 2016. -Feldkirch,Austria-Wildpark

-Feldkirch je grad gde živi tetka i bila sam više puta,naravno i već sam posetila ovaj zoo vrt u martu ove godine,ali ovog puta smo išli sa namerom da hvatamo Pokemone umesto da gledamo i same životinje. ☺ Napravili smo tog dana ukupno 10km i baš smo se našetale moja sestra,tetka i ja.





-Pravo da vam kažem,nisam UOPŠTE slikavala životinje,jer kao što sam napomenula,išli smo tamo samo zbog pokemona.Kasnije smo prolazili kroz veoma duboku šumu crvenih hrastova i odjednom smo stali na sred puta da se slikamo i dobili smo inspiraciju kad je slučajno nastala fotografija mene gde skačem i odlučili smo da rekreiramo tu moju jednu sliku. ☺ 


-Uvek sam razmišljala kako je sve uživo mnogo lepše nego na kameri.Ipak nemam profi kameru pa ne može u potpunosti da se dočara priroda kad se slikava najobičnijim iPhonom. Šetnja mi je sasvim prijala i nisam se ni umorila uprkos tome što smo napravili 10km..


-Vreme u Austriji je pravi užas i uopšte nemam osećaj da je leto,ali nema veze.Sad samo čekam septembar i kažu da je ove godine vreme stvarno prešlo granicu ovde.
-Uskoro se vraćam sa što više postova,nisam sigurna da li ću da pravim neke diy projekte uskoro,a u glavi mi vlada prava bura sa idejama za školu. ☺ Uskoro i collab za koji,ja i iznenadna osoba,nismo smislile temu,ali otom-potom,zar ne?Ovaj post je bio prekinut nekoliko puta zbog lap-topa koji se veoma često gasi i pišem ga dva dana tako da sam i više nego iznervirana. xD

-xxx Ellie (ovo je,čini mi se,neki novi pozdrav za kraj izgleda?hmm)












5 коментара:

  1. Blago tebi,sve sto si posetila tako je divno i TUMBLR.Sestra je imala prepreprefora tortu.Jedva cekam da realizujes ideje,a posebno taj collab hehe ❤❤😁👌

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post,slike su predivne <3



    lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Ooodlican post, draga! Jako mi je drago da se lepo provodis i uspevas da se priviknes na novo okruzenje. Cini se da je sestrin rodjendan bio veoma zanimljiv dogadjaj. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarno blago tebi, Austrija deluje divno. ❤ Fotke su savršene, nadam se da ti je lepo. ☺❤
    <3333333333333333333333333333333

    eslyisworldview.blogspot.com - NOVI POST o blogerima

    ОдговориИзбриши